رحمان ملک نے سنتھیارچی کو50 ارب ہرجانے کا دوسرا نوٹس بھجوا دی

دوسرا نوٹس ٹی وی پر بےبنیاد الزامات لگانے پر بھیجوایا گیا، امریکی خاتون کواس کے جھوٹ کے پلندے کیساتھ انصاف کے کٹہرے میں لاؤں گا۔ سابق وزیرداخلہ رحمان ملک

منگل 9 جون 2020

رحمان ملک نے سنتھیارچی کو50 ارب ہرجانے کا دوسرا نوٹس بھجوا دیا

پیپلزپارٹی کے مرکزی رہنماء اور سابق وزیرداخلہ سینیٹررحمان ملک نے امریکی خاتون سنتھیارچی کو 50 ارب ہرجانے کا دوسرا نوٹس بھجوا دیا، دوسرا نوٹس ٹی وی پر بےبنیاد الزامات لگانے پر بھیجوایا گیا، امریکی خاتون کواس کے جھوٹ کے پلندے کیساتھ انصاف کے کٹہرے میں لاؤں گا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق سینیٹ میں چیئرمین قائمہ کمیٹی برائے داخلہ رحمان ملک نے سنتھیارچی کو 50 ارب ہرجانے کا دوسرا نوٹس بھی بھجوا دیا ہے۔
رحمان ملک کے وکلاء نے امریکی خاتون سنتھیارچی کو نوٹس بذریعہ کوریئربھیجوا دیا۔ ترجمان نے بتایا کہ دوسرا نوٹس سنتھیارچی کو نجی چینلز پر رحمان ملک کیخلاف من گھڑت الزامات لگانے پرجاری کیا۔ سینیٹررحمان ملک نے کہا کہ سنتھیارچی کے لگائے گئے الزامات جھوٹ کا پلندہ ہیں۔
سختی سے تردید کرتا ہوں۔ سنتھیارچی نے ٹی وی پروگراموں میں نازیبا اور بےبنیاد الزامات لگائے۔

امریکی خاتون کواس کے جھوٹ کے پلندے کیساتھ انصاف کے کٹہرے میں لاؤں گا۔ اس سے قبل بھی رحمان ملک نے امریکی خاتون سنتھیا رچی کو50 کروڑ ہرجانے کا نوٹس بھجوایا، قانونی نوٹس میں سنتھیارچی کے الزامات  کی سختی سے تردید کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ سنتھیارچی سے کوئی ذاتی جھگڑا نہیں وہ ایک دوست ملک کی شہری ہے۔ بینظیربھٹو شہید اور میری کردارکشی کے پیچھے کون سے عناصر ہیں۔
میں وقت آنے پر بےنقاب کروں گا۔ شہید بینظیربھٹو کی تکریم کی لڑائی ہے جو پوری قوم کی قائد ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ بینظیر بھٹو شہید کیخلاف نازیبا الزامات پر بطور چیئرمین سینیٹ قائمہ کمیٹی داخلہ نوٹس لیا تھا۔ نوٹس کے ردعمل میں پر مجھ پر نازیبا، من گھڑت اور جھوٹے الزامات لگائے گئے۔ بطور کمیٹی چیئرمین سخت اقدامات لینے پر میری کردار کشی شروع کی گئی۔
حکومت کیخلاف سخت بیانات پرمجھے قید اورقتل کرنے کی دھمکیاں بھی ملی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اوچھے ہتھکنڈوں سے ڈرنے والا نہیں۔ ماضی میں بھی موت کا سیل دیکھ چکا ہوں۔ دوسری جانب امریکی شہری سنتھیارچی نے عدالت میں جواب داخل کرانے کیلئے وکیل کرلیا ہے۔ ناصرعظیم خان ایڈووکیٹ کا کہنا ہے کہ سنتھیارچی نے مجھے اپنا وکیل مقرر کیا ہے۔ 13جون کو ایڈیشنل سیشن جج کی عدالت میں سنتھیارچی کی طرف سے پیش ہوں گا۔ آئندہ سماعت پرعدالت میں پاورآف اٹارنی جمع کرایا جائےگا۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *